Potrzebna pomoc dla Magdy Kotelby

Jedna z najwierniejszych fanek Magda Kotelba zbiera pieniądze na nowy wózek inwalidzki z przystawką elektroniczną.
Zachęcam gorąco do wsparcia tej zbiórki. Trzymam mocno kciuki, aby udało się zebrać wyznaczoną sumę pieniędzy.


Jak zobaczycie moje instastory to wzruszenie Was nie ominie..Ze wszystkich wspaniałych rzeczy, które są obecne w moim życiu to oprócz śpiewania uwielbiam robić innym niespodzianki i widzieć radość na twarzy zaskoczonej osoby😁Na pomysł odwiedzenia mojej wiernej fanki Madzi wpadłam podczas koncertu kolędowego, który grałam w Puławach. Magda nie miała pojęcia, że w niedzielę czekają ją moje odwiedziny w jej własnym domu. Razem ze @stonestd oraz @pawelfiszer zapukaliśmy do jej drzwi, a potem...wręczyłam jej bukiet kwiatów i mocno przytuliłam ❤️ SURPRISE! #gosiaindahouse 😂😂 Co to były za emocje ! Szczęście, radość i ogromne wzruszenie towarzyszyły nam już cały czas tego dnia.
Madzia nie mogła przyjść na mój sobotni koncert kolędowy, bo był zamknięty, ale za to razem z moim zespołem urządziliśmy jej koncert w pokoju i razem zaśpiewaliśmy moją świąteczną piosenkę „MAGIĘ ŚWIĄT”. Madzia od lat jest przywiązana do wózka inwalidzkiego, a mimo tego jest pogodną i życzliwą osobą❤️ Największe marzenie Madzi to nowy wózek inwalidzki, który pomoże jej pokonywać przeszkody. Obecny jest już zbyt stary i nie nadaje się po prostu do codziennego użytku na drodze.
Kochani mam do Was ogromną prośbę! Za tydzień są święta i pomyślałam, że gdyby każdy z Was wpłacił chociaż 10 zł na oficjalną zbiórkę dla Madzi to szybko uzbieralibyśmy kwotę, która jest niezbędna, aby kupić nowy wózek inwalidzki z przystawką elektryczną. Bardzo Was proszę o pomoc dla niej❤️
Razem mamy ogromną siłę i wierzę, że do końca roku Madzia uzbiera na nowy wózek ❤️Proszę Was o udostępnianie tej informacji i wpłacanie pieniędzy.
Link do zbiórki:
Pamiętajcie, że dobro powraca❤️ Z osób, które wpłacą chociaż 10 zł wybiorę kilka, którym prześle kartki świąteczne z moimi życzeniami i autografem ❤️ Na moim instastory zobaczycie całą relację z tego wydarzenia, a potem wszystko będzie zapisane w zakładce NIESPODZIANKA. 



Komentarze

  1. Cudowna notka! ☺ Dziękuję z całego serca ❤ za słowa wsparcia! 😊 Świetny dałaś tytuł. 😊 Niespodzianka, którą sprawiła mi Gosia jest naprawdę niesamowita! DO TEJ PORY MAM CIARKI Z WRAŻENIA!!! 😃 Taka wizyta ulubionej piosenkarki w swoin domu to prawdziwe szczęście! 😊 Jestem bardzo wzruszona i wdzięczna także za nagłośnienie mojej zbiórki. Wiem, że teraz wszystko jest możliwe i że będzie dobrze. ☺ To z pewnością jest najpiękniejsza niespodzianka w moim życiu a takich najpiękniejszych chwil podarowanych przez Gosię było jiż kilka jak wspólne występy na koncertach lub wspólny obiad z okazji akcji PoznajGwiazdę. 😃 Tego też się ze strony Gosi zupełnie niespodziewałam, ale miałam takie ciche marzenia w swym sercu i nadzieję, że pewnego dnia się spełnią i... spełniły się!!! 😃❤ Znając Gosię wiem, że jeszcze nie raz i nie dwa mnie zaskoczy! 😊 Najbardziej z tej wizyty zapamiętam na zawsze tę radość, wzruszenie, rozmowy oraz kolędowanie! Magia Świąt naprawdę się zdarza wystarczy tylko i aż na nię się otworzyć i prawdziwie uwierzyć, a wszystko stanie się możliwe!!! ☺❤ WESOŁYCH ŚWIĄT!!! 🎁😘😘😘🌲❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz