Podsumowanie 2019 roku przez Gosię

Koniec roku składa niemal wszystkich do refleksji, zadumy i podsumowania. Gosia podzieliła się z fanami swoim rocznym zestawieniem. Jaki był dla Gosi 2019 rok? Przeczytajcie koniecznie:

Kiedy dzisiaj przeglądałam telefon robiąc dla Was podsumowanie roku na instastory uświadomiłam sobie jak wiele wyjątkowych sytuacji wydarzyło się w tym roku. Czuję ogromną wdzięczność za wspaniały, kolorowy i bardzo szczęśliwy rok. Bez bliskich i wspierających mnie osób żaden mój sukces, postęp nie smakowałby tak dobrze❤️ Artur St0ne Kamiński ❤️❤️❤️Dziękuję❤️❤️❤️Mam obok siebie cudownych ludzi, którzy otaczają mnie miłością, życzliwością, dobrem i przyjaźnią. Naprawdę to doceniam i bardzo im dziękuję, że są w moim życiu.
Ten rok to :
⭐️Niezliczona ilość rewelacyjnych koncertów w Polsce i za granicą ( Oslo, Wiedeń ) Dziękuję moim tour menagerom za fantastyczną trasę ❤️ Sławek, Robert i Dawid jesteście świetni!
Dziękuję wszystkim fanom, z którymi spotykałam się w tym roku. Dziękuję Wam także za wszystkie prezenty, którymi mnie obsypaliście❤️
⭐️Podróże, o których zawsze marzyłam. Dziękuję Norbert za wspólne chwile❤️
⭐️Metamorfoza figury, która sprawiła, że czuję się hot trzydziestką😂i w końcu mam jędrne ciało, a na wadze 5 z przodu😁Tu muszę podziękować mojemu trenerowi Kamilowi, który bardzo mi w tym pomógł. ⭐️Nowa fryzura, która komunikuje zmiany w moim życiu. @k.gorczewska @atelierjaroslawcielniak ⭐️Nowa stylistka @miss_chaos_stylist , która zamieniła mój styl faszyn from raszyn na Hollywood style😂
Moje postanowienia ? Nagrać nowe utwory i chociaż dwa teledyski. Być bardziej uporządkowaną i zdyscyplinowaną osobą. Dbać o dietę i wysiłek fizyczny. Podróżować i kochać jak najwięcej, bo MIŁOŚĆ jest dla mnie najważniejsza❤️
Poza tym chciałabym częściej się z Wami spotykać moi Kochani Fani❤️❤️❤️
Już teraz zapraszam Was na pierwszy koncert w Nowym Roku, który odbędzie się 11 stycznia w Warszawie w klubie Glam⭐️ W Nowym 2020 roku życzę Wam zdrowia, radości, z tego, co mamy, szczęścia, czułości, wysportowanej figury, sukcesów, spełnienia marzeń i dużo miłości pełnej wsparcia, która uszczęśliwia ❤️❤️❤️
Szczęśliwego Nowego Roku ⭐️🤩🥰




Komentarze