Pierwszy dzień wiosny


Gosia Andrzejewicz za pośrednictwem mediów społecznościowych tj.: Facebook i Instagram
podzieliła się z Fanami swoją refleksją na temat obecnej sytuacji jaka panuje w Polsce:

Mamy w końcu upragniony pierwszy dzień wiosny. Od teraz będziemy obserwować budzącą się do życia przyrodę, która ożywi kolorami nasz świat🌷🌺🌼☘️Teraz kiedy siedzimy w domach mamy czas, aby odkrywać nowe rzeczy, które sprawiają nam przyjemność i poczuć w sobie chęć przemiany na lepsze. Mamy czas na siebie. Ten czas może być niezwykle wzbogacający i często tak jest, że największe kryzysy przynoszą nam w dalszej perspektywie bardzo wartościowe przemiany. Ja podczas tych dni poczułam potrzebę malowania i odkryłam, że daje mi to ogromną radość . Codziennie z synkiem malujemy wszystko, co nam przyjdzie do głowy. Zachęcam Was także do kreatywnego spędzania czasu i napełniania się pozytywnymi myślami, bo nasze myśli dyrygują orkiestrą życia🎼🎤🎹Życzę Wam spokoju, akceptacji, miłości i czerpania radości z najprostszych rzeczy❤️❤️❤️
Jak zapewne wiecie program @twojatwarzbrzmiznajomo
został przesunięty na jesień i właśnie wtedy będziecie mogli zobaczyć moją przemianę w Mariah Carey. Wylosowałam jedną z jej najtrudniejszych piosenek..


Komentarze

  1. Ten czas to dobry moment, żeby się zatrzymać i lepiej poznać siebie. Jednak wszyscy mamy nadzieję, że jak najszybciej się on skończy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz