Gosia zaprasza na warsztaty wokalne


W trakcie trwania programu"Twoja Twarz Brzmi Znajomo" Gosia Andrzejewicz pod czujnym okiem trenerki wokalnej szkoliła swój wokal. To właśnie ta sama trenerka Agnieszka Hekiert organizuje kurs wokalny online.

Jestem bardzo ciekawa czy macie jakieś plany na zbliżające się lato. Jeśli chcielibyście nauczyć się profesjonalnie śpiewać to zachęcam Was do udziału w warsztatach wokalnych organizowanych przez moją nauczycielkę śpiewu Agnieszka Hekiert ☘️Kurs śpiewania będzie trwał aż 3 miesiące i będzie przeprowadzony online od 20 czerwca w każdą sobotę o godz.11.00! Więcej szczegółów znajdziecie na profilu Agi. Pamiętajcie nigdy nie jest za późno na spełnianie marzeń 🥰
P.S Ja marzę o płaskim brzuchu i mam nadzieję, że te kolorowe śniadanie mnie do niego przybliży 😁😁😁





Komentarze

Prześlij komentarz