Gosia wygrywa półfinał programu TTBZ


Jedenasty odcinek programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" wygrała Gosia Andrzejewicz. Czek w wysokości 10.000 złotych przekazała na Fundację Dzieciom "Zdążyć Pomocą", która opiekuje się Magdaleną Kotelbą. Jednocześnie Gosia uplasowała się w finale zdobywając 285 punkktów!

To niesamowite! Wygrałam półfinałowy odcinek programu @twojatwarzbrzmiznajomo i tym samym weszłam do finału😁Czuję się jak w jakieś bajce. Jestem bardzo wzruszona Waszymi komentarzami po moim występie jako Beata Kozidrak. Zmierzenie się z legendą polskiej sceny muzycznej było dla mnie trudnym wyzwaniem i cieszę się, że pokonałam swój strach. Dziękuję za moc serdeczności, którą mi wysłaliście. Dziękuję Wam- MOIM WIERNYM FANOM, że od 15 lat wierzycie we mnie nieprzerwanie i mam nadzieję, że teraz czujecie ogromną satysfakcję ❤️ Zawsze staliście murem za mną mimo fali hejtu w moją stronę ❤️BARDZO WAS KOCHAM ❤️❤️❤️




 

Komentarze

  1. Piękny post Marta! Gosia jako Beata Kozidrak była kapitalna!! :)
    Już się nie mogę doczekać dzisiejszego finału. :)
    Czuję z minuty na minutę jak emocje się we mnie kumululują. Mieszanka adrenaliny, ekscytacja, ciekawość a przede wszystkim wielka radość!! Po ostatnim półfinałowym odcinku trudno było mi zasnąć z nadmiaru wrażeń. :D Coś czuję, że i dziś wieczór będzie tak samo!! Hahaha!!! :D :D :D Buziaki!!! :* :* :* :* <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten odcinek! Była niesamowita!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz