Podsumowanie 2022 roku


 

 Gosia Andrzejewicz na swoich social mediach podsumowała miniony 2022 rok.

Nowy rok już się rozpoczął, a ja Wam chciałam pokazać piękne momenty jakie doświadczyłam w 2022🥰 To był dla mnie piękny i bardzo twórczy rok. Sami zobaczcie 😃
Jestem ogromnie wdzięczna za ten miniony rok i za Waszą obecność oraz wsparcie❤️ Kocham dla Was śpiewać 🥰 Jak widzicie koncertów było bardzo dużo i wspaniałych wspomnień 🥰 2 teledyski, wizyty w radio i tv💕Dziękuję wszystkim, którzy sprawili, że rok 2022 był dla mnie słoneczny ☀️ Nie obyło się bez dziwnych sytuacji jak brak prądu na scenie 😂UFO i po raz pierwszy w moim życiu oszusta organizatora koncertów, który do dzisiaj nie zapłacił mi za koncert 😭 Natomiast spotkałam w tamtym roku tak dużo dobrych osób ANIOŁÓW, którzy sprawili, że byłam bardzo szczęśliwa, że jestem bardzo wdzięczna za dobro i życzliwość, które otrzymałam🥰

 

Komentarze

  1. Świetne podsumowanie roku. Gosia fajnie wygląda na tym filmiku. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) magdatul-fan.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz